Sunday, April 1

weird


FIRST



ramai sekarang ni cakap 
 -  eh , tak baik tahu couple . dosa laa . maksiat tu .
+  habis kau pun couple jugak .
-  mana ada . kitaorang best friends jelaa .
+ ouh

heh . aku  tak nampak apa beza pun couple dengan besfren .

 kenapa ? kalau kawan kuar jalan2 berdua takde dosa ke ? kawan kalau msg gatal miang takde dosa ke ? kawan kalau duk skype malam2 buta tu takde dosa ke ?  kawan duk iloveyou youloveme takde dosa ke ? kawan kalau tengah sembahyang pun duk terbayang muka takde dosa ke ? kawan pegang2 tu tak dosa ke ?

aku tak tahu jugak . aku tanya ni . sebab ramai sangat tak couple . tapi jadi besfren . then  selalu sangat kutuk couple2 yang ada .

aku pun tak tahu jugak pasal hukum hakam ni . but aku rasa semua boleh fikir kan . alah , aku yang result SPM  tungang langang ni pun  boleh fikir . jangan fikir title kita  dengan bukan mahram tu yang dosa . tapi  ingat , apa yang kita buat dengan bukan mahram kita tu yang dosa . 

kalau kawan tak dapat dosa apa2 . so , takpe lah kalau kawan nak berzina sana sini ? tak dosa kan . kan . kan . kan . hehh . 

terasa nak tulis ni sebab ada sedikit rasa menyampah tengok orang asyik duk cakap .
kami bukan couple , kitorang kawan baik :) jangan salah faham eh . asal dah tahu  isi hati masing2 cukup lah . tak perlu nak couple , dosa je dapat .
hohohohohohoho . 



SECOND


ouh macam biasa . aku memang menyampah dengan orang lelaki .

lelaki ni kan . kan . kan . kan . kan 

kalau perempuan tak balas msg ke , chat ke , tak pick up call ke . mesti dia duk sibuk marah2 , kutuk2 cakap perempuan tu sombong . ayat yang dari zaman dulu diorang duk guna macam ni ah 
muka tak lawa pun . sombong je lebih .
pleaseee agree with me .

tapi kan . kan . kan . kan .

kalau perempuan tu balas msg dia , balas chat . angkat call dia . style dia kutuk lain pulak . 
mula ah nak label perempuan tu macam2 , gatal lah . miang lah .tak pandai jaga diri lah . tak boleh buat bini la . layan lelaki lah . tak boleh percaya lah . perempuan akhir zaman lah . blablabla .

ohh boys , you're soooooooooooo weird . 
ouh , aku tak cakap semua lelaki macam tu . ayah aku tak . sebab dia ngorat mak aku depan2 . hihi .
my future husband , awak tak macam tu kan ? wuhuhuhu .